23 Ekim 2013 Çarşamba

Tıkır mıkır

Merhaba.

Uzun süredir içimde bi ukte olarak kalmıştı yazmak, ama ne için ve ne zaman yazmam gerektiğine karar veremiyodum bi türlü. Bi şeylerin beni tetiklemesini beklemenin kimseye faydası olmuyomuş meğersem, sizi düşündüren onca şey varken bunları yazmanın getirdiği rahatlığı bi tık üstüne atlatmak neden olmasınım oldu şimdi.

 Basit bi şekilde buraya gelişimi anlatıyim. Bu üçüncü blogum, ilkini geçen sene bu zamanlardan biraz daha sonrasında yazmaya başlamıştım. Açık konuşmak gerekirse ne kadar buraya yazmayacağım tarzda şeyler içerse de o kadar 4 elle sarılacağım bi şekilde burada mıyım çok da emin değilim. İkinci blogumu da bu ağustosta süsledim, o da yazabileceğimin sınırlarının en yoğununda devam ediyo. Ediyo diyorum çünkü emin olduğum şeylerin bitişine kadar kendimi ele aldığım bi diğer ortam olarak kalmalı orası. Belki biraz daha özgür. Ve tabi ki yalnız olarak oradayım.

Son olarak buradayım ve olduğum yerde çoğu zaman mantıklı olup olmadığını düşündüğüm şeylerin biraz bilgiyle karılmasıyla kendimi iyi hissettirenleri yazmayı planlıyorum. Hoş, neyi yazmak isteyeceğini düşünmek kadar saçma bişey olamaz ama açık ve belirleyici olmak lazım, ilk yazım için en azından.

Bi süre kendi duvarıma konuşmakta hiç sıkıntı yaşamam galiba buralarda. Gelenler ve gelenler ve gelenlerin getirdikleri saçma sapan gelen insanlarıyla birlikte bi uğultu oluşturana kadar. 

Asıl beni buraya getiren de bugünün son satırları olacak. Geçen senemden, bi kağıda yazıp montumun cebine attığım, bütün bunları başlatan replikler oldu ama. Birbirinden bağımsız cümlelerin toparlanmasını sağlayın, ne uğurda olursa olsun. 

''  Hayatımda birkaç kez her şeyi açıkça görebildiğim anlar olmuştur. Sadece birkaç saniye için sessizlik gürültüyü bastırdı. Düşünmek yerine hissedebildim. Ve olaylar netleşti. Dünya capcanlı göründü. Sanki her şey bir anda var olmuş gibiydi. Bu gibi anların uzun sürmesini sağlayamadım. Tutunmaya çalışırım ama onlar da her şey gibi yok olurlar. Hayatımı o anlar için yaşadım. Onlar beni ana geri döndürürler.

Şu an her şeyin tam da olması gerektiği gibi olduğunu fark ediyorum. İstediğim yerdeyim  '' 

En güzeli de bu, filmin konusuyla hiç alakamın olmadığını bildiğim halde rolleri değiştirmiştim. Tabi o zamanlar. Ama izleyin güzeldir. Single Man (2009) 

Tekrar merhabayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder